söndag 6 februari 2011

Dagens outfit

Eller snarare dagens makeover.


Rummet första dagen:




Rummet nu:


Här kommer den obligatoriska beskrivningen till dagens outfit:

Väggar, golv, skåp och möbler är skrubbade och skurade. (Smutsvattnet fick tömmas ett tiotal gånger). Allt nytt är köpt på IKEA och har burits på metro och bussar utom den tjusiga mattan. Den hittade jag ihoprullad i ett övergivet studentrum intill. Höstblomman i fönstret är förresten köpt på Auchan. Och tro det eller ej, men tid och rum är inte beständigt. Om man flyttar möblerna så flyttas väggarna och rummet blir större! Ni har bildbeviset.

Atmatiker-dödsgropen har blivit det säkert mysigaste rummet i hela landet. Åh, vad härligt med rumspyssel. Nu har jag äntligen landat och packat upp på riktigt.

Fruktansvärt skönt med bäddmaddras också så man slipper sova på det här hårda dynorna med fjädrar i:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar