Ojoj! Nedan ser ni de äldsta bilderna sedan ”oktoberguldfotografierna” – och de senaste… Utsikten från mitt studentrum talar sitt tydliga språk. Det är galet länge sedan jag la ut bilder och skrev… Men nu är det långa, uppiggande, härliga finbesöket från Sverige slut, utenätter och intensiva pluggkvällar är avklarade (för den här veckan)! Jag är back on track! Innan vi återvänder till snöiga, frostiga Moskva så blir det ett och annat smakprov från månaden som gått…
På min vägg har jag två fönster. Ett mot Ryssland, ett mot Sverige.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar